mr.ahmed

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

مرحبا بكم فى الموقع الرسمى للأستاذ/ أحمد محمد عبد الحليم

رسالة شكر

???? ???
    زائر

رسالة شكر  Empty رسالة شكر

مُساهمة  ???? ??? الأحد مارس 13, 2011 7:14 am

بجد والله أنا بحبك أوى أوى ، وأنت غيرت حياتى تماما ومش عارفةأقولك ايه ، كان نفسى أكون معاك فى المدرسة اللى بتدرس فيها علشاناتلم منك الكتير بس أنا كبرت خلاص وعديت المرحلة اللى حضرتك بتدرسها ، وأنا اسفةلأنى اخترت اللقب ده ، علشان عارفة إن حضرتك مش هتعرفنى ، علشان إللى بيحبوك كتييييييييييييير أوى ، فكر بقى حضرتك انا مين ، ده مش مهم المهم إنى بجد فخورا إنى بنتمى لحضرتك وبتعلم منك الكتير ، وبجد شرحك رائع ، وكنت فين من زمان ، يارب تكون حضرتك بخير دائما ، ويوفقك فى حيتك واحنا دائما بنحبك ويارب تكون حضرتك بتحبنا ، ومتشكرة جدا جدا على الموقف الجميل من حضرتك ، لما خرجتنى من الحالةالنفسية اللى كنت فيها ، اعتقد كده حضرتك قربت تعرفنى ، وأنا أسفة جدا لوحضرتك سألتينى إن انا أكون صاحبة الاسم ده ، وكذبت على حضرتك فى يوم . شكرا وكل فترة هكتب لحضرتك كلام جميل يناسب مقام حضرتك عندى ، وعلى فكرة الموقع جميل ، ويا بخت رنيم على ، وشروق ايهاب على إن حضرتك وضعت اسمائهم على الصفحة الرئيسية ، صحيح أنا معرفهمش بس بجد يا بختهم بيك .

كتبه : بحبك اوووووى
    I love you I love you
    أ/أحمد عبد الحليم
    أ/أحمد عبد الحليم
    Admin

المساهمات : 76
    الموقع : https://www.facebook.com/mr.ahmed3adelhalem?ref=tn_tnmn

رسالة شكر  Empty شكرا ليكِ

مُساهمة  أ/أحمد عبد الحليم الأحد مارس 13, 2011 7:23 am

شاكر جدا لكلامك الجميل واتمنى اكون دائما عند حسن ظن تلاميذى بى ،و أعدكم بالمزيد إن شاء الله فى تديم مستوى أعلى فى طرق تناول المادة العلمية ، واعتقد إنى عرفتك اعتقد مش أكيد ، شكرا ليكِ جدا ودائم التفوق والنجاح . sunny
    ????????
    زائر

رسالة شكر  Empty ابو قلب كبيييييييييير

مُساهمة  ???????? الإثنين مارس 14, 2011 10:59 am

مبروك علينا الموقع الجميل ده وعلي حضرتك لانى متأكده انه هيفيد كل الناس كبير وصغير وبتمني ان حضرتك تعرف نفسك للناس بس مش تعرفهم نفسك أوي علشان كده كده هما هيحبوك فبالك لوعرفتهم نفسك أوى اكيد هيموتو فيك لانك قلبك كبير وتستاهل كل خير وعرفه ان حضرتك عندك كتير عشان تعطيه وده طبيعي لانك ابو قلب كبييييييييييييير يساعي ملايين يا رب تعرفني با مستر بس انا ان شاء الله هتبعك على طول بس حتي لو معرفتنيش سلالالالالالالالالالالالام يا.... santa santa santa
    أ/أحمد عبد الحليم
    أ/أحمد عبد الحليم
    Admin

المساهمات : 76
    الموقع : https://www.facebook.com/mr.ahmed3adelhalem?ref=tn_tnmn

رسالة شكر  Empty دائم التوفيق لكم

مُساهمة  أ/أحمد عبد الحليم الجمعة أبريل 13, 2012 6:46 am

يارب دايماً يكون لكم التوفيق طريق وسبيل ، وأتمنى أن أُصاب بكلمة صحيحة مما تقولون فهى عندى كافية
    وشكر على الرد الجميل

مواضيع مماثلة

-

الوقت/التاريخ الآن هو الخميس مايو 16, 2024 10:56 pm